google digitale werkplaats antwoorden Om morgen succesvol te zijn, moet u vandaag nadenken over hoe u een benadering van toekomstige generaties kunt vinden. Tegenwoordig discussiëren de media actief over het onderwerp millennials – generatie Y, die over drie tot vijf jaar de belangrijkste economische kracht van het land zal zijn. Als je bedenkt hoe snel de tijd vliegt, hebben we geen tijd om terug te kijken wanneer de volgende generatie de arena betreedt – de honderdjarigen, generatie Z of digital native (een term die in 2001 is bedacht door de Amerikaanse futuristische schrijver Mark Prensky). PWC-analisten zeggen dat tegen 2020 bijna 60% van alle consumenten in ontwikkelde landen Generatie Z zal zijn. Om in de toekomst succesvol te zijn, moeten bedrijven vandaag nadenken over wie ze zijn, de volwassenen van morgen, en hoe ze ze kunnen vinden. een aanpak. Wie zijn de Centennials Volgens de generatietheorie, ontwikkeld door de Amerikaanse econoom Neil Howe en historicus William Strauss in 1991, veranderen generaties elke 20 jaar. Centennials zijn degenen die na 2000 zijn geboren, dat wil zeggen kinderen en adolescenten tussen de 0 en 17 jaar. De Zeta’s zijn de eerste generatie die volledig groeit en zich ontwikkelt in het internettijdperk. Ze onthouden telefoonnummers niet uit hun hoofd en begrijpen niet waarom ze moeten onthouden wat ze op elk moment op het net kunnen zien. Digital natives Centennials kunnen zich hun leven niet voorstellen zonder computertechnologie. Smartphones, computers, tablets vullen ze elke dag. Uit onderzoek van Google en Ipsos bleek dat 27% van de 13-24-jarigen meer dan 5 uur per dag op sociale media doorbrengt, en een kwart van hen controleert elk half uur op updates. De Zetas kunnen verschillende dingen tegelijkertijd doen en kunnen enorme hoeveelheden informatie verwerken, waarbij het belangrijkste wordt geïsoleerd. Hun hersenen nemen, net als Wikipedia, informatie waar in de vorm van een array vol hyperlinks. Centennials zijn opgegroeid met sociale media, waardoor ze zich als een vis in het water voelen. De Zeta’s hebben een intuïtief gevoel van welke inhoud de meeste likes krijgt en weten wat ze moeten schrijven en hoe ze moeten worden gehoord. Deze vaardigheid is niet erg duidelijk voor de twee vorige generaties, maar de toekomst is van hen. Advertentiefilters en visualisatie Het is belangrijk om te onthouden dat honderdjarigen niet vatbaar zijn voor traditionele advertenties. Na veel tijd op internet te hebben doorgebracht, zijn ze gewend aan banners, advertenties en spam en filteren ze gemakkelijk onnodige informatie eruit. Centennials zijn beelden, en dit is de eerste generatie voor wie YouTube zo belangrijk is. Terwijl millennials zich meestal tot Google wenden voor hun vragen, kijken centennials liever naar een YouTube-video van 5 minuten, of het nu gaat om het schillen van aardappelen of het kiezen van de juiste fiets. Dit feit wordt bevestigd door een onderzoek van Google en IPSOS, waarin staat dat ongeveer 25% van de gebruikers in de leeftijd van 13-24 jaar eerst voor advies op YouTube gaat. Gezondheid In tegenstelling tot millennials die op zoek zijn naar zichzelf en zich op verschillende gebieden proberen te ontwikkelen, hebben centennials meestal vanaf jonge leeftijd een duidelijk beeld van hun toekomst. Vertegenwoordigers van generatie Z denken meer aan gezondheid en zijn minder vatbaar voor slechte gewoonten. Centennials zijn niet vatbaar voor reflectie en schijnbaar lijden. Ze weten waar en wie online snel kan helpen. Maatschappelijke focus Zetas is actief betrokken bij vrijwilligersprogramma’s. De bescherming van de natuur is een van de belangrijke waarden voor de honderdjarigen en heeft de interesse in het probleem en de actieve wens om bij te dragen aan de oplossing ervan bevestigd. Daarom respecteren de honderdjarigen bedrijven die naast een waardig product ook actief zijn op het gebied van ecologie of liefdadigheid. Multiculturalisme De virtuele wereld voor de honderdjarigen is niet gescheiden van de werkelijkheid, maar is er harmonieus in ingebouwd. En in de wereld van internet zijn er geen territoriale of raciale grenzen. De multiculturele omgeving waarin de Zetas-beweging is, heeft tolerantie ontwikkeld ten opzichte van de gesprekspartner in hen, omdat het niet uitmaakt wie hij is en waar hij vandaan komt, als er gemeenschappelijke belangen zijn. Actieve deelname aan LGBT-rechten, telewerken, kosmopolitische steden, vrijwilligerswerk, dierenwelzijn – dit alles heeft de generatie aangepast aan verandering, en een van de trends is het gebruik van sekseneutrale technieken in reclame. Consumentengedrag De Zeta’s zijn, net als millennials, de generatie van de consument. Ze vinden het leuk om geld uit te geven aan entertainment, met name gadgets. De situatie waarin een student de laatste iPhone voor zichzelf eist, is niet zeldzaam. Gadgets zijn voor hen geen luxe, maar de eerste noodzaak, zonder welke ze hun verbinding met de wereld verliezen. Tegelijkertijd is het moeilijker om een product voor een cent te verkopen. De tijd tussen het kiezen van een product en het kopen van Gen Z is erg lang. De neiging om recensies te lezen en het wereldwijde web te bestuderen op zoek naar de kenmerken van het gewenste product is bij alle consumenten gebruikelijk, maar onder de honderdjarigen gebeurt dit zelfs als ze onbeduidende dingen als snoep en deodorants kiezen. Bovendien kan de centrale een aankoop gemakkelijk uitstellen als er in de nabije toekomst een meer perfect model gepland staat. Het is voor hen geen probleem om op internationale handelsplatforms zoals Ebay een product aan te schaffen dat ze leuk vinden, ook al is het al gebruikt. Merkwaardige feiten In april 2017 voerden onderzoeksbedrijven een grootschalige studie uit waarin millennials (Y) en centennials (generatie Z geboren na 2000) werden vergeleken in 15 steden met een bevolking van 1 miljoen. Hier zijn enkele van de onderzoeksresultaten: 78% van de honderdjarigen communiceert met vrienden op sociale netwerken; alle geïnterviewde Zetas gebruiken het sociale netwerk Instagram; ongeveer evenveel respondenten gaven aan sociale netwerken te gebruiken voor communicatie (75%), het lezen van nieuwsfeeds (75%) en het luisteren naar muziek (76%); 40% van de deelnemers aan de enquête zei dat ze informatie van een betrouwbare bron (website, blog, tv-programma) vertrouwden, en 38% vernauwde de kenmerken van betrouwbare bronnen tot bronnen die al lang gevolgd of geabonneerd zijn. Tips en life-hacks De zwakte van de Centennials is hun onvermogen om zich te concentreren. Volgens een onderzoek dat focusgroepen met adolescenten heeft uitgevoerd, is de gemiddelde tijd om de aandacht op een materiaal vast te houden 8 seconden. Daarom, als u de “zeta” wilt aanhaken, interesseer de kijkers dan in de eerste seconden van interactie. Centennials gebruiken actief visuele technieken in communicatie: emoticons, afbeeldingen, emoji. Gebruik ze, spreek hun taal en visualiseer uw advertenties. Twijfel niet! De honderdjarigen hebben het dile-up-tijdperk niet gevonden en zijn gewend aan hoge snelheden en snelle reacties. Reageer snel, anders loop je het risico het publiek te missen. Wees een stap voor. De populariteit van instant messengers groeit snel. Gebruik dit kanaal om uw product te adverteren. Centennials zijn dol op virale advertenties en delen ze graag. Maak interessante inhoud en zoek naar waarmee u zich kunt onderscheiden. Gebruik sekseneutrale advertenties. In een wereld van kansen waar honderdjarigen leven, kan een man heerlijk koken en kan een meisje een expert zijn in extreem autorijden. Het verwijderen van stereotypen (waar van toepassing) kan jongeren interesseren. Voorbeeld: het Britse warenhuis John Lewis lanceerde zijn eerste niet-gendercollectie kinderkleding. Gebruik videoadvertenties. Een korte YouTube-video zegt meer over de hartlijn dan een advertentieartikel in een thematisch tijdschrift. Bedenk promoties en prijsvragen met hashtags en moedig tieners aan om actief informatie te verspreiden. Er zijn bloggers op het Webartex-platform die de Z-taal spreken en inhoud kunnen maken die hen interesseert. Open online winkels en showrooms. De Zeta’s zijn gewend om dingen online te kopen en vinden het niet erg om de showroom te bezoeken om er beter uit te zien en te proberen wat ze leuk vinden. Betrek influencers. Centennials vertrouwen op internetidolen. Volgens verschillende bronnen is ongeveer 30% van de jonge netizens geïnteresseerd in de positie van gezaghebbende bloggers, vertrouwt opinieleiders en abonneert zich actief niet alleen op acteurs en muzikanten, maar ook op gamers, cabaretiers, politici en esports-sterren. Voorbeelden van advertentiecampagnes Ten slotte zijn hier enkele voorbeelden van succesvolle advertentiecampagnes gericht op Gen Z. Een goed voorbeeld van reclame voor tieners is de wereldwijde #Thatsgold-campagne van Coca-Cola, die plaatsvond in 50 landen over de hele wereld en was getimed om samen te vallen met de Olympische Spelen van 2016. Het symbool van de Spelen – de ijsbeer reisde de wereld rond en ontmoette bloggers en atleten. Alle video’s werden op YouTube gepost en de beer had ook Instagram- en Twitter-accounts. Een goed voorbeeld van sociaal gerichte reclame is Toms Shoes. Het verhaal van het merk vertelt hoe Blake Mikeshi en zijn zus naar Argentinië reisden en verrast werden door het aantal arme kinderen dat blootsvoets liep en verbaasd was over de lokale schoenen – espadrilles. Terug in Californië begon Blake schoenen te maken. In de loop van de tijd heeft de lijn veranderingen ondergaan, maar de “One for One” -promotie is ongewijzigd gebleven. Blake verkocht een paar schoenen en stuurde de tweede naar behoeftige kinderen. Clearasil is meer geïnteresseerd in het tienerpubliek dan wie dan ook. Ze bedachten een campagne om een nieuw product te promoten: Clearasil Superfruits. Op Facebook is een frame gemaakt waar je je gezicht in kunt steken en kunt kijken hoe “belichtbaar” het is. Daarna werd aan tieners gevraagd om hun gegevens in te voeren om een promotiecode voor het product te ontvangen.
https://www.webdeveloper.today/2022/08/problem-with-static-keywords.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html |